İran’dan Komala karargahlarına saldırı

Paylaş:
HABER MERKEZİ- İran, Kürdistan Emekçiler Topluluğu’nun Hewlêr’deki karargahlarını bombaladı. 
 
Kürdistan Emekçiler Topluluğu (Komala) Yönetim Kurulu Üyesi Amjad Hussein Panahi,  sanal medya hesabından yaptığı açıklamayla Federe Kürdistan Bölgesi'nin Hewlêr kentinin Alana Vadisi’nde bulunan karargahlarının İran tarafından bombalandığını açıkladı. Saldırıda can kaybının yaşanmadığını belirten Panahi, “Devrim Muhafızları Ordusu, bir kez daha Kürdistan Emekçileri Komala'nın karargâhlarını hedef alan bir saldırıya girişti. İslam Cumhuriyeti'nin Komala'ya yönelik saldırılarının devamı olarak, bugün saat 12:45'te Komala'nın karargâhları üç füze ateşlenerek hedef alındı. İslam Cumhuriyeti İran, savaşın başlangıcından bu yana 76'dan fazla füze ve insansız hava aracıyla Komala'nın karargâhlarını hedef almıştır” dedi. 
 
 
 
 
 
İlgili Haberler
İran 2 eylemciyi idam etti
İran 2 eylemciyi idam etti

İran, Ocak ayı eylemlerine katılan Cevad Zamani ve Ebulfazl Saedi’yi idam etti.

Af Örgütü’nden İran’a ‘İdamları durdurun’ çağrısı
Af Örgütü’nden İran’a ‘İdamları durdurun’ çağrısı

Af Örgütü, İran rejimine siyasi tutsaklar hakkında verilen idam cezalarını derhal durdurma çağrısında bulundu.

İran, ABD İHA'sını düşürdü
İran, ABD İHA'sını düşürdü

İran, ABD'ye ait MQ-1 tipi İHA'yı düşürdüğünü açıkladı.

Nergiz Muhammedi tedavi için kefaletle bırakıldı
Nergiz Muhammedi tedavi için kefaletle bırakıldı

Hasta tutsak Nergiz Muhammedi, tıbbi tedavi görmesi amacıyla kefaletle serbest bırakıldı.

IHRNGO direktörü: İran’da er ya da geç değişim olacak
IHRNGO direktörü: İran’da er ya da geç değişim olacak

IHRNGO direktörü Mahmood Amiry-Moghaddam, artan idamlar için son 20 yılda böyle bir şey görmediklerini belirterek, “Yetkililerin tehdit algısı ABD-İsrail bombalarının yerine İran halklarının kendisidir. Ancak halka sunacak bir şeyi olmadığı için er ya da geç İran’da bir değişim olacaktır” dedi.